Всичко за мен

Моята снимка
Света на ръчно правите нещица е фантастичен и приказен. Мен ме плени преди близо 2 години. Но едва сега се престраших да реализирам на яве някоя и друга идея.На тези странички ще откриете как аз виждам този свят.

сряда, 28 март 2012 г.


 Днес деня беше изпълнен с леко напрежение. Жалко е когато хората не оценяват труда ти и старанието,което влагаш в работата си. Забелязвам,че напоследък хората са станали още по-капризни и недоволни. За съжаление не можах да се науча да не се впечатлявам от такива хора. Но аз съм позитивен човек и вярвам,че хората ще се научат да бъдат по-добри и ще успеят да оценят всяка ценна минута в този живот.
    А сега да се върнем към целта на този блог , а именно да показвам какви съм ги свършила през деня :)

Това е венец за една малка госпожичка, която ще бъде лазарка.

2 коментара:

  1. Ани, много е красив венецът. Сигурна съм, че е допълнил празника на лазарката по чудесен начин!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, надявам се наистина да го е харесала. (извинявам се за късния отговор, но все още се уча в блогърството).

    ОтговорИзтриване